Inlogportaal
Hoe vaak log je in op verschillende systemen om de juiste informatie te vinden en staat je inbox vol met vragen van klanten over ordestatus of vragen van medewerkers over hun rooster? Het begint vaak als een routine; even inloggen hier, even snel inloggen daar, even snel antwoorden op de e-mail. Maar voordat je het weet ben je uren verder. Elke keer weer schakelen tussen verschillende systemen met verschillende accounts en wachtwoorden. Je weet niet altijd zeker of je bij de meest actuele gegevens bent en of alles nog klopt. Het voelt alsof je constant een stap achterloopt.
Met onze inlogportalen breng je overzicht in deze complexiteit. Van medewerkers en leveranciers tot klanten; wij zorgen ervoor dat iedereen altijd toegang heeft tot de meest actuele gegevens, snel en zonder gedoe.

Onze inlogportalen
Onze consultants begrijpen de uitdagingen van het efficiënt beheren van data. Om dit proces te stroomlijnen, bieden we op maat gemaakte inlogportalen aan waarin alle data centraal wordt verzameld.
Deze portalen integreren naadloos met externe systemen, zodat informatie automatisch wordt opgehaald en altijd up-to-date is.
Gebruikers hebben toegang tot de gegevens die relevant zijn voor hun specifieke rol, dankzij het principe van multitenancy. Het portaal is volledig op maat gemaakt en past zich aan jouw unieke processen aan.
Inlogportaal
In de Transport & Logistiek
Transparantie in de transport- en logistieke sector begint bij een gestroomlijnd en eenvoudig proces. Een klantportaal is hiervoor de ideale oplossing.
In een klantportaal is het mogelijk om klanten zelf een bestelling te laten plaatsen. Wil je het proces nog eenvoudiger maken? Dan kan een klantportaal via een API automatisch gekoppeld worden aan een (bestaand) Order Management Systeem, waardoor de gegevens direct worden verwerkt.
Zodra de bestelling is ingevoerd, krijgt de klant toegang tot alle relevante informatie, zoals orderaanvragen, track–en–trace-informatie en emballagesaldi. Hierdoor kan de klant bijvoorbeeld in realtime volgen waar de zending zich bevindt en is altijd inzichtelijk wanneer er eventuele vertragingen ontstaan.
Terwijl de vracht onderweg is, ontvangt de klant updates over elke stap; van het laden in het distributiecentrum tot de verwachte levertijd bij de deur. Mocht er vertraging zijn, dan wordt dit meteen zichtbaar in het portaal, zodat de klant direct op de hoogte is zonder te wachten op een telefoontje.
Inlogportaal
In de voedselindustrie
In de samenwerking met leveranciers draait alles om heldere en realtime informatie.
Wanneer een leverancier zich aanmeldt in een leveranciersportaal, krijgt hij/zij direct toegang tot alle benodigde gegevens, waaronder de bestellingen die van de leverancier verwacht worden. Hieronder vallen bijvoorbeeld de leverdata, producten, hoeveelheden en andere relevante informatie.
Traceerbaarheid speelt hierbij een belangrijke rol; alle partijen kunnen 24/7 de status van de order volgen via track en trace-informatie.
Daarnaast krijgen leveranciers inzicht in certificeringen en productie statussen en kunnen zij orders efficiënt inladen. Hierdoor stemt de leverancier de planning nauwkeurig af en reageert hij tijdig op eventuele veranderingen in de vraag.
Waarom bedrijven kiezen voor CAPE
CAPE is jouw partner in Inlogportalen. Wij combineren diepgaande kennis uit verschillende sectoren met geavanceerde technologieën. Onze oplossingen zijn schaalbaar, flexibel en afgestemd op jouw specifieke behoeften.
Flexibiliteit
Oplossingen die precies passen bij jouw behoeften.
Gebruikersgericht
Intuïtieve oplossingen die makkelijk te adopteren zijn.
Volledige ondersteuning
Van implementatie tot training en beheer.
Meer weten over onze inlogportalen?
Neem direct contact met ons op